A mi caminónk (Porto-Fisterre)

Camino Portugués 1. nap -Utazás

2014. augusztus 23. - mizakgotti

"A repülés napja" :) (Biharkeresztes-Madrid) 2014.július 25.

Azért raktam a címhez mosolygó smile-t, mert tegnapi napon az indulás izgalmán túl a repülés miatti bátorításra volt szükségem leginkább.(Lalinak kevésbé)
Pedig nem először repültem,de a mostanában történt két repülőgép katasztrófa valahogy nem a bizalmat erősítette bennem...

Izgalomból  és váratlan szervezési feladatból jutott előző este is, merthogy Dani az internetet böngészve a tervezett vonatjáratunknál ezt olvasta: "FULL" vagyis "megtelt!". Ajaj!
Akkor hogy megyünk át Madridból Portóba? (ráadásul ez egy naponta egyszer közlekedő inter-train, mellyel az éjszakai szállást is kiváltottuk volna...) Gyors telefon Ákosnak is
és családilag hipergyors vonatkeresésbe kezdtünk. Találtunk nagy nehezen a Renfe honlapján egy alternatív megoldást, vagy bejön, vagy nem. Végül is kell egy kis izgalom a repülésen kívül is.:)
Gyönyörű repülési időnk volt, a helyünk is jó volt (ablak). Egy két légörvény és már ott is voltunk Spanyolország fővárosában, Madridban. Azon már nem csodálkoztam, hogy beleestem azon utazók körébe
-Lali legnagyobb derültségére- akik tüzetes személyes átvizsgáláson is átestek. Én már nem voltam ettől ilyen boldog, de végül is jól elbeszélgettünk az ellenörző hölggyel "lábmasszírozás közben".:) Cipő, talpbetét, túrazokni fel, azután mehettünk is zsilipelni.

Szuperül látszott fentről a Balaton sziluettje is

Gyönyörű látványt nyújtottak a napsütötte felhők is

Lali szerint azért is ültünk jó helyen, mert így ráláttunk a repülőgép bal szárnyára és ha valami meghibásodott volna rajta, akkor elsőként mi tudtunk volna róla ... he-he-he, nem nagyon értékeltem a "fekete humorát" :) Fél tízkor értünk földet, legalább 35 fokos melegben. Őrült wifi keresésbe kezdtem, hogy az otthoniak hírt kapjanak rólunk. Végül is a jó öreg "mekiben" nem csalódtunk, sikerült. Az előre lefoglalt szállásunkat- mindenkinek ajánlom a booking.com magyar nyelvű oldalát-,szuper gyorsan megtaláltuk, öt percre volt a pályaudvartól ami előny, viszont egész éjjel hallhattuk cserébe a spanyol ifijúság egész éjszakai szórakozását. :) Szerencsére a fáradtságunk győzött: rövid éjszakai sétát követően viszonylag hamar elaludtunk.

Ez volt a madridi szobánk ablakából a kilátás

A szoba erkélyei is kovácsoltvasból készültek

/Madrid,2014.július 26./

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.